24.01.2023, 17:58
Bohužel celkový dojem z pobytu nám zkazilo nesolidní jednání ze strany vedení lázní.
Prostřednictvím pracovnice recepce nám v sobotu bylo oznámeno , že pro malý počet klientů budeme v neděli snídat na pokoji a zároveň nám snídaně byla předána/bez možnosti potraviny uložit do ledničky/. Na můj dotaz, co budeme pít, překvapená slečna recepční improvizovala, ale nakonec jsme dostali varnou konev a hrníčky. Že nemáme kam si potraviny při snídani odložit, ani čím cokoliv namazat nám došlo až druhý den, vydala jsem se tedy znovu prosit na recepci. Lžičky potřeba nebyly , nebylo totiž co míchat a nabírat. Cukr přiložen nebyl, jogurt , jediná potravina, kterou léta snídám, nebyl ani na vyžádání. Partner se jen tak nevzdává, takže se nejprve snažil si ohřát přiložený párek ve sprše. Bohužel neúspěšně. Jeho návrh, že ho ponoří do uvařeného čaje, jsem zas neakceptovala já.
Naše rozladění bylo veliké. Pokud by nám vedení umožnilo výběr potravin a předem připravených tekutin dle našich preferencí včetně možnosti posnídat v odpovídajícím důstojném prostředí a ne s talířem na klíně v posteli/ jiná možnost s jednou židlí na pokoji nebyla/, dalo by se to snad akceptovat. Snad.
To, jak s námi bylo jednáno, nebo spíše nejednáno, považujeme za neomluvitelnou nehoráznost.