Řečeno jednou větou "maximální nespokojenost s notářskou kanceláří paní Jany Plochové sídlící ve Znojmě".
Naše nejednoduší možné dědické řízení, kde se jednalo víceméně pouze o přepsání domu na katastru nemovitostí trvalo rok, záležitost kterou každý občan vyřídí v řádech pár týdnu i s odhadem.
Ne ovšem v případě notářské kanceláře paní Plochové.
Kdykoliv v průběhu roku, kdy jsme volali do kanceláře nebyla přítomna ani synáček pan Ploch, který vyřizoval naše řízení. Při druhé a závěrečné schůzce, kde nám sdělili kolik si účtují za průtahy nám s radostí sdělili jméno osoby na obvodním soudě ve Znojmě, kde si můžeme stěžovat.
Proto je důležité pro všechny co si chtějí podat stížnost na práci notáře v dědickém řízení se obrátit nejen na okresní soud, který daného notáře přidělil a ten ze zákona nemá žádnou lhůtu na vyřízení, ale hlavně u notářské komory, aby si uvědomila, jak tato skupina lidi znepříjemňuje život pozůstalých a doufaje ve změnu pravidel.
Je to jako by jste v práci měli provést daný úkol, ale nezáleží na čase a zdali do práce chodíte každý pracovní den a přesto dostanete zaplaceno, velice dobře zaplaceno a práce vám bez námahy přichází. Na otázku kam by to spělo jestli že by tímto způsobem fungovala každá firma v ČR si asi každý odpoví sám. Ne ovšem pro skupinu lidí co se neúměrně obohacuje, bohužel zákonně na lidském neštěstí.