10.05.2022, 10:32
Určitě šaty, které se zalíbily dceři v časopisu Nevěsta, ale bohužel dle zkušenosti je PR a časopis pro majitelka přesnější než spokojený zákazník
Určitě nepříjemný zážitek. První návštěva byla že startu hrozná, paní nevrlá a protivná, pak se přidala majitelka a měli jsme možnost si po objednání na určitý termín možnost alespoň část vybraných šatů vyzkoušet. Zbytek nám odmítli poskytnout, že už jsou zajednány jinou nevěstou, nebo jsou malé či velké. Ať to zkrátím, domluvili jsme se a na druhé návštěvě jsme chtěly doladit boty a pod. Na to, že to byl náš první a jediný salón, jsme zažily šok. Kromě toho, že paní byla opět nevrlá a protivná, tak nám sdělila, že nic z toho nejde co jsme se domluvily před rezervací a zbytek nějak zapoměly. Druhý den jsem šla za paní majitelkou s reklamací služeb i nedodržení smlouvy, a chci vrátit ale 50% ceny. Ta vše odkývala a chtěla čas, omluvit se mé dceři a zavolat ji, že se už o to postará. Bohužel na náš email napsala, že ať je to tak nebo tak, že platí smlouva a buď si dcera šaty vezme, nebo padá záloha 7000 kč. Takže kromě dostupných orgánů se zatím můžeme bránit jen recenzemi, které snad k něčemu budou alespoň jiným. Paní majitelka samozřejmě popírá vše negativní i to, u čeho osobnè nebyla. Takže je dobře že se nám toto nepřihodilo týden před svatbou, ale víc jak půl roku a máme čas to řešit. Protože peníze ani jejich část nám majitelka za chování své podřízené vrátit odmítá. Dále pozor na to, co se stalo nám, že před rezervací slíbena velká spodnice i úprava šatů na dceru, druhá zkouška - sdělení zaměstnankyně, nic z toho nejde. A to nemluvě o tom, že jsme byli na něčem domluvení a nic z toho nedodrželi. Takže když už tak moc budete chtít jejich šaty, tak jakoukoli domluvu zapsat do jejich smlouvy, tak aby se pak nemohli vymlouvat a nechat si peníze za sliby, co nedodrží. Snad tato recenze pomůže všem,