INFORMACE O PORTÁLU

« zpět na přehled zpráv

Kdo jsme?

Nacházíte se v elektronické knize přání a stížností. V dnešní době vynakládáme nemalé množství našich finančních prostředků za různé služby, samozřejmě ale nechceme platit za to, s čím bychom byli později nespokojeni. Na našich stránkách máte možnost vyjádřit svůj vlastní názor na služby a firmy, které Vás zaujaly a všem byste je doporučili, také ovšem můžete ostatním uživatelům poradit, kterým podnikům se raději vyhnout. Stejně tak důležité je i to, že připomínky uživatelů vidí samotní představitelé firem, a tudíž můžeme společně zkvalitnit jejich služby. Proto jsme náš web nazvali Záruka kvalit.

Hodnocení

Hodnocení na našem webu můžete provádět po jednoduché registraci, která zabere minimum času, anebo i bez ní. Pokud nenaleznete v naší databázi provozovnu, kterou chcete hodnotit, máte možnost ji sami přidat. Také nás můžete upozornit telefonicky či e-mailem a my danou firmu do systému zadáme sami.

Výhodou je i možnost bezprostředního hodnocení po telefonu. Můžete nám tak bez odkladu sdělit své dojmy těsně po návštěvě určitého podniku, provozovny.

Vaše hodnocení, ať již kladné či negativní, které provedete na našem portálu, se ihned přes elektronickou poštu automaticky odešle na danou provozovnu. Majitelé a provozovatelé tak jsou okamžitě informováni o spokojenosti či výhradách svých zákazníků.

Pro snadnou orientaci na našich stránkách využíváme takzvanou „Medaili zaručené kvality“ a „Certifikát kvality“. Tato ocenění mohou jednou za rok získat nejoblíbenější a nejkvalitnější provozovny z naší databáze, a to na základě hodnocení uživatelů. Když tedy uvidíte u nějakého podniku tato ocenění, může to pro Vás být záruka kvality.

A jaká jsou kritéria pro získání medaile a certifikátu? Daná firma musí mít hodnocení u svého profilu více než 80% kvality. Dále se zohledňuje počet hodnotitelů, od nichž se odvíjí počet hvězdiček, které firma získá na Medaili zaručené kvality. Rozpětí je následující:

  • 10-15 hodnocení - 1 hvězda
  • 16-20 hodnocení - 2 hvězdy
  • 21 a více hodnocení - 3 hvězdy
Interview

V neposlední řadě si u některých firem v katalogu můžete přečíst rozhovor s jejich představiteli či se podívat na videoreportáž s nimi. To vše napomáhá k tomu, abyste si vytvořili na firmu či její provozovatele bližší a osobnější názor.

Reakce na hodnocení

V elektronické knize přání a stížností má pouze kontaktní osoba možnost se vyjádřit k již vloženému hodnocení. Reakce na tato hodnocení zákazníků je dobrá jak pro ně (z důvodu správného výběru firmy), tak pro samotné provozovatele. Mohou uvést na pravou míru některé výtky nebo rychleji sjednat nápravu.

- v detailu u příslušného hodnocení je volba "reagovat na tuto recenzi"
- v novém okně "Přidat reakci na recenzi" je volba "zaslat kód na můj e-mail"
- při kliknutí dojde k automatickému odeslání ověřovacího kódu na kontaktní e-mailovou adresu
- tento kód spolu s Vaší reakcí potom můžete již zapsat a odeslat a tímto zveřejnit Vaši reakci na příslušné hodnocení.

 

Věříme, že i díky Vám zkvalitníme naše služby.

Team Záruky kvalit

Sdílet tento článek:
Sdílet tento článek na Facebooku Sdílet tento článek na Twitter Sdílet tento článek na Google+